Oppdrag utført

Det hjelper å skrive om det! Nå har jeg faktisk klart å gjennomføre det jeg har spekulert på i flere måneder. Nemlig klart å gjøre det litt koseligere i sykroken min. Og jeg har brettet sammen en hel masse tøystykker, som tidligere lå sammenkrøllet og tok fire ganger så mye plass, til nogenlunde jevnstore firkanter. (Her er et godt tips til hvordan man kan få til jevne og lett håndterbare stoffhauger )
Jeg begynte godt, men det skled litt ut etter hvert…

haug

Noen av haugene ligger i den nye expedit-hylla mi, og noen er sortert  pent etter farger ei av skuffene mine. Tilfredsstillende? JA.

tøyskuff

Nå er det bare å lage en plan for å få brukt opp noe av dette. Det er i alle fall lettere å få gjort noe når jeg ser hva jeg har.

Legg igjen en kommentar

