Fjærlett

En enkel topp fra Kappahl som eieren har lagt fra seg ble fikset litt på.

fjærlett

Toppen var pyntet en liten brystlomme, men den er sprettet av og erstattet med litt fjærpryd klipt ut av strykevinyl fra Stoff og stil.

Motivet er funnet på nettet (søk: feather silhouette) og klipt ut med saks.

Toppen er i størrelse small, og i utgangspunktet en god del for liten, men designet er vidt, og jeg liker den veldig godt likevel. Kanskje jeg kan sy et eller annet på den etter hvert for å forlenge, men den er godt brukandes sammen med en lang cardigan.

Og den passer veldig bra sammen med det forrige prosjektet mitt. Litt sånn indianertema. Er jeg Månestråle eller Solsikke tro?

fjærlett match

 

2 thoughts on “Fjærlett

    • Takk skal du ha 🙂 Ja, det er kjekt å kunne nytte tøyet litt lengre. Og veldig artig å kunne sette sitt eget særpreg på de butikkkjøpte plaggene. Men spør du de lærde tror jeg ikke dette kvalifiserer som redesign 😉

Legg igjen en kommentar

